HTML

deddurva

Erre már nem tudsz mást mondani

lááááááááájk

postaláda

Itt is lehet lájkolni

 

2010.06.15. 13:30 k_viktor

Evés közben jön meg

Ebéd közben volt időm ismét a múlt dolgai közt kotorászni és végül ezeket találtam. Jó étvágyat!

KV: Képzeld: tegnap az étteremben azt mondták, hogy a mai menü strucchús fatálon. Majd kiderült, hogy a strucc csak vicc és a fatál is tévedés.
RV: Sajnos ismertem, de azér' jó :)
Tegnap én is étteremben ettem, és kértem répás cokurborsós főzeléket, bár nem szeretem. Így amikor a pincér megkérdezte: finomfőzelék? mondtam, nem, nem finom főzelék. :(
Aztán hozták a desszertet, amire rá volt festve Munkácsy Golgotája. Mondtam, hogy a képviselő fánkot sem szeretem.
---
KV: Én viszont a múltkor finom és nagyon vidám szendvicset ettem. Kaján vigyor volt!

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (0/5)
Share |

Szólj hozzá!

Címkék: kaja


A bejegyzés trackback címe:

https://deddurva.blog.hu/api/trackback/id/tr972083421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása