HTML

deddurva

Erre már nem tudsz mást mondani

lááááááááájk

postaláda

Itt is lehet lájkolni

 

2010.04.01. 12:09 k_viktor

Fővárosi szóviccáradat

Bár a címből is csinálhatnánk viccet (ár-adat), de inkább nézzük át a főbb budapesti közlekedési útvonalakat!

RV: A múltkor a 7-es buszon ültem, és baltacsapásokat hallotam. Aztán rájöttem, hogy a Tök öli ú-t

KV: Én is utaztam a múltkor a 7-esen, és az egyik sarkon evőeszközök borultak az úttestre. Ha jól emlékszem, a Villányi út felé haladt akkor a forgalom. De végül a legnagyobb dugó nem amiatt volt, ugyanis kiderült hogy egy Audi torlaszolja el az egész Tétényi utat!

RV: És nem tudod, miért volt olyan sok alkoholista fazon a 105-ös végállomásán, a kezükben porszívóval meg seprűvel?

KV: Mert A por Vilmost ér!

Share |

Szólj hozzá!

Címkék: budapest ital nevek


A bejegyzés trackback címe:

https://deddurva.blog.hu/api/trackback/id/tr881886560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása