HTML

deddurva

Erre már nem tudsz mást mondani

lááááááááájk

postaláda

Itt is lehet lájkolni

 

2010.02.03. 12:18 k_viktor

Élek-halok

KV: szia Druszám, mesélhetek valami érdekeset?
RV: hogyne, Visegrád (= már alig várrom)
KV: :D:D
Szóval ma éjjel álmomban kikeltem valami fehér bogyóból, kicsi pocsolyákban úszkáltam.
Majd felnőttem, a vízben éltem, kopoltyúm is volt, emlékszem, füveket ettem.
Majd egy nagy harcsa jött velem szembe, köszöntem volna neki, ha tudtam volna beszélni, de amire kinyitottam volna a számat, bekapott és minden elsötétült.
Hát ez volt. :(

Egy életem egy hal álom.

RV: JAJISTENEM :)

Share |

Szólj hozzá!

Címkék: élet halál


A bejegyzés trackback címe:

https://deddurva.blog.hu/api/trackback/id/tr471725137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása