HTML

deddurva

Erre már nem tudsz mást mondani

lááááááááájk

postaláda

Itt is lehet lájkolni

 

2010.03.17. 11:26 k_viktor

Ma nem vagyunk viccesek, tegnap voltunk azok...

...ezért ma lehull a lepel. Betekintünk a kulisszák mögé: megtudjuk hogy a Viktorok orra miért Viktorr. Azaz, hogy hogyan is születik az a temérdek hülyeség, amit mi itt publikálunk.


A sztori ott kezdődik valahol, hogy a Google megalkotta a Gmail-t és vele együtt a Gtalkot. (Amúgy tudjátok minek a rövidítése a talk? Hát a kerekasztal-konferenciáé! Jaja!)
Na szóval, itt történnek meg ezek a világraszóló dolgok köztem és közte közt. Értjük?

Következzék tehát egy ilyen beszélgetés, picit megvágva, de a lényeget meghagyva, ráadásnak egy szexi mesehőssel, aki a csevegésben található fárasztó viccet hivatott illusztrálni.



Időpont: 2010. március 16. 16:35
Helyszín: Gtalk

RV: mitől ugrott meg 11-én a blog látogatottsága ennyire?
én: facebook
valakinek nagyon tetszett
RV: ó a hal álla!
a sok sügér mind rákattintott
ponty ezt akarták nézni
de nem válaszolt senki, mert mondjuk igaz, hogy fogas kérdés
keszeget ütött mindenki fejébe
jó sok süllőtlenséget mondtam, mi?
én: aha,  sokat beszéltél már, Na!
RV: hirtelen más nem jut eszembe, de odakint fúj a szél, és ha elkezd esni, mennem kell. Megígértem egy hableánynak, hogy viszek esernyőt, nem szeretem a szirénázást!
én: ezt már mintha hallottam volna valahol
RV: na jó, ez már kezd politikai fordulatot venni
mert áttértünk a haladóba
én: a haladó az amit minden megvásárolt kiló ponty után fizetünk?
RV: igen, de van luxus is, ha aranyhalat veszel
kissé mintha fáradtak lennénk :)
    (27 perc)
én: ja, igen! :)
szép estét
cső

 

szirénázás

Share |

Szólj hozzá!

Címkék: facebook gtalk állatos impresszum élet halál szólás szállóige


A bejegyzés trackback címe:

https://deddurva.blog.hu/api/trackback/id/tr841846581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása